Sprzęt
MODUŁ CENTRALNY REJESTRATORA – tzw. ” CZARNA SKRZYNKA”
Pozwala na automatyczne rejestrowanie i przetwarzanie parametrów pracy pojazdu w czasie (podstawowe parametry, paliwo, droga rejestrowane 1/[min], wszystkie inne zdarzenia rejestrowane w czasie wystąpienia). W zależności od rodzaju podłączonych zewnętrznych urządzeń, można uzyskać bardzo dokładne dane na temat pracy pojazdu/maszyny, jak i pracy kierowcy/operatora. Wiarygodność zarejestrowanych danych zapewniają parametryzowane wejścia, do których zostały podłączone urządzenia zewnętrzne (układ paliwowy, tachograf), pozwalające na monitorowanie ewentualnych zewnętrznych ingerencji.
MODUŁ ONLINE – element składowy modułu centralnego
Pozwala na przesył danych z pojazdów/maszyn do komputera PC za pomocą technologii GPRS (w czasie rzeczywistym). Umożliwia szybką analizę uszkodzeń i ingerencji osób trzecich oraz ewentualna naprawę programową przez serwisantów.
IDENTYFIKATOR OSOBISTY – identyfikator kierowcy/operatora
To niewielkie urządzenie (wielkości pilota autoalarmu) stanowi indywidualne wyposażenie kierowcy/operatora. Służy do identyfikowania kierowcy/operatora maszyny. Wszystkie dane zapisywane w MODULE CENTRALNYM są przepisywane do rejestratora.
PRZETWORNIK DROGI
Urządzenie elektroniczne, które pozwala na pomiar przebytej drogi pojazdu lub maszyny budowlanej oraz rejestrowanie prędkości z jaką dany sprzęt porusza się w czasie rzeczywistym.
PRZETWORNIK PRACY SPRZĘTU
Czujnik, który pozwala na pomiar czasu pracy dodatkowych urządzeń zamontowanych w pojeździe/maszynie, takich jak: pompa podnośnika lub wibracji, posypywarka, pług, kiper i inne.
TERMINAL ALFANUMERYCZNY
Uniwersalny pulpit wyposażony w wyświetlacz i klawiaturę. Umożliwia wpisywanie danych, (np. miejsca i przeznaczenie postoju, tankowania, zleceniodawcę, ilość towaru, itp.), dając jednocześnie kierowcy/operatorowi możliwość przeglądania informacji dotyczących parametrów pracy pojazdu/maszyny (czas, zużycie paliwa, stan paliwa w zbiorniku, przebytą drogę, itd.).
UKŁAD POMIAROWY ZUŻYCIA PALIWA
Urządzenie to wyposażone w filtr, odgazowywacz i szwajcarski przepływomierz zapewnia pomiar spalonego paliwa z 1% dokładnością. Tak dużą dokładność zapewnia specjalny sposób pomiaru. Mierzone jest tylko paliwo zużyte w danej chwili.
PRZEPŁYWOMIERZ ELEKTRONICZNY (CAN/OBD)
Elektroniczny czujnik przepływu paliwa do specjalnych zastosowań i wymagań (np. gwarancja), którego montaż następuje poprzez bezinwazyjne podłączenie czujników do instalacji.
SONDA PALIWA
Urządzenie zamontowane w zbiorniku pojazdu/maszyny, pozwalające monitorować w czasie rzeczywistym poziom (ilość) paliwa w zbiorniku.